2014. április 22., kedd

Simple Past or Past Continuous 2

A két igeidő gyakorlására való rövid feladat, mindössze öt mondatot kell fordítani. Kezdőknél lehet kezdeni az angol mondatokkal, és megvizsgálni bennük az igeidők használatát. Haladóbbaknak a magyar mondatokat kell angolra fordítani.

Fordítsd a mondatokat magyarra!

  1. I was standing at the bus stop when I met Susan.
  2. You didn't notice me because you were talking on the phone.
  3. I didn't see that film, I was already sleeping.
  4. What did you do after you lost your job?
  5. I didn't want to ring the bell, the children were already sleeping.

Fordítsd a mondatokat angolra! Használd az egyszerű vagy a folyamatos igeidőt múltban!

  1. A buszmegállóban álltam, amikor találkoztam Susannal.
  2. Nem vettél észre, mert épp telefonáltál.
  3. Nem láttam azt a filmet, én már akkor aludtam.
  4. Mit csináltál, amikor elveszítetted a munkádat?
  5. Nem akartam csöngetni, mert a gyerekek már aludtak.

Ajánlott tananyagok



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése